sreda, 3. september 2008

Karte II

Po novem ni na prodaj samo 80 kart, temvec kar 100. :) Tako da je se nekaj kart na voljo (natanko 37, ce smo natancni - podatek je izpred nekaj dni nazaj)... Torej nas pride na koncert ze 63!!!!!!! :)))

Vseeno na koncert povabite se koga.. :) Da napolnimo to dvoranico, in da razveselimo Angela pa tudi, da bo prisel nazaj v Ljubljano se z 'normalnim' rock koncertom.. :))

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ok, Zlatolasska, smo 3 "gvišne" kandidatke plus verjetno še ena bralka mojega bloga. PA grem danes kupit karte za nas 3 k smo gvišne ... najprej na avtobusno postajo (LJ), potem pa še na TIC v centru Ljubljane ... NIso imeli najmanjšega pojma o koncertu in edin Angelo Kelly koncert v njihovi bazi je bil na Dunaju. V čem je fora? Kje ste ve kupile karte in na kakšen način?

Zlatolasska pravi ...

No, sem tvoj komentar prej odkrila na mojem blogu, sele zdaj vidim tega tu. Me veseli, da si uspela potem kupit karte.. :)

Joj, moramo dat nujno obvestilo povsod, da so karte na ESITIJu in ne na eventimu.. Grozno.. :S Saj na TICu bi morali vedet, vsaj ene par zensk, ker sem bila jaz tam ze 3x, pa sem jih o vsem poducila.. Pa se kar dosti drugih je bilo, kot so mi povedali. Ampak ocitno si naletela tocno na nekoa, ki ni imel pojma.. :S

LP