torek, 1. april 2008

50.000

Folka hoce Angelo na svojem koncertu... A si mislite???






Mnja.. :S













1. april.. ;)



Namrec...
Vsem prav lepa hvala se iz moje strani, da ste tako pridno gledali Smile for the picture video! :) Smo namrec uspeli zbrati ze CEZ 50.000 ogledov! In tako se bomo drugi teden iz Munchena vrnile polnih rok - s posterjem od Angela.. :)

No, ce si ga kdo SLUCAJNO se ni ogledal... :)



Drugace pa lepo napredujemo tudi pri obiskovalcih koncerta! Do sedaj nas je ze okoli 70! :) Se se kdo javi??

5 komentarjev:

taresna pravi ...

Hajli, hajlo, zlatolaska
Hvala za tvoje sporočilo na mojem blogu. Sem si pogledala ta video. Pa te bom verjetno razočarala... Namreč, Kelly family je bil meni povšeči, ko so še bili skupaj. Predvsem pa so mi bile lepe njihove španske pesmi. Za njihov božični CD pa sem se morala takrat v tistih davnih časih pa kar pošteno zagrebsti. To tukaj pa ni najbolj moje. Pač tudi moj EMŠO naredi svoje.
Pa lp in še dosti užitkov ob poslušanju tega Angelčka.
tetka totka

Zlatolasska pravi ...

Zdej si me pa dobila.. Se mi sanja kdo si, samo nisem prepricana, ker nisi pustila za sabo imena.. :)
Skoda, da ti pesem ni vsec... Meni so bili tudi stari Kellyji zakon, zdaj so pac kar so, ampak vseeno so mi se okay, ker sem pac dala ogromno svojega zivljenja zanje in mi tako se vedno ful pomenijo.. :) No, pa glasba mi je tudi se vedno vsec, kaksna pesem celo bolj, kot stare.. :)
EMSO? Ahh, koga briga emso.. ;) Jaz se itak pocutim ful staro, pa **** ga... :) Se trudim zadnje cajte, da se ne bi pocutila se staro hehe..:)
LP, pa se kaj se oglasi! :)

Kat pravi ...

hm, potlej bi pa mogoce mogla prisluhnit Johnovemu ustvarjanju,mogoce ti bo njegova muska blizje, je tud mal bl umirjena k angelova...

pa se neki, kaj je s tem posterjem od angela, a to resno al je to tud prvi april?

Zlatolasska pravi ...

Ja, ne vem... Baje bo poster za vsakega fana, k pride na koncert, ker smo doselgi 50.000 ogledov.. :) Za zihr pa nimam pojma, ker sem to sam slisala od Sabine pa na youtube prebrala...
Pa po moje ni prvi april, ker se to ze neki casa govori... :)

~*~ binca ~*~ pravi ...

ni 1.april..to je že fuuuul časa nazaj pisalo na njegovi strani...evo...

"Check out the brand new video clip
"Smile for the picture".Please feel free to put
it on your own website or MySpace profile. If
you like you can also send a link of the video
to your friends and family so that they can see
and hear the Angelo Kelly of 2008. If the video
reaches 50.000 views before the „LOST SONS“
Tour in April, then there will be a free exclusive
video shoot poster made and it will be given to
everyone at the concerts as a thank you"