petek, 11. april 2008

München 10. 4. 2008

Vceraj je bil res krasen dan! Ze okrog 11h dopoldne smo se dobile Katarina, Iva in jaz in se odpeljale proti Nemciji. Med potjo smo poslusale Angelova (stara) CDja, novega na zalost v Sloveniji nismo uspele dobiti. Pot do Munchena je bila kar dolga, vendar pa nam je minila hitro, saj smo se zabavale ob klepetu in poslusanju Kelly glasbe. :)

Nasa trojica na postanku pri Chimsee-ju.

V Munchen smo prispele okrog 15h, seveda smo se kljub napotkom iz Michelina izgubile in sprasevale za pot. Imele smo vec srece kot pameti, saj smo bile kljub vsemu zelo blizu cilja. Preden pa smo prisle do tja so se za nami pripeljali policaji in nas malo preverili. Smo ugotovile, da imajo Nemci zelo fajn (beri lustne) policaje.. :) In prijazne poleg vsega. Nam je prijazno razlozil, kako se pride do Fierwerka, ki je bil skoraj samo za vogalom.
Tam smo parkirale v eni blazno poceni parkirni hisi in se odpravile do Orangehousea, kjer je bil koncert. Pred dvoranico je ze bil kupcek fanov. Odsle smo notri pogledat, ce lahko kupimo karte, pa so nam rekli, da jih bomo pred koncertom. Skozi steklena vrata smo za trenutek celo ugledale Angela in nekoga iz njegove ekipe, ki se je vozili s skirojem gor in dol. :)
Ker smo bile lacne, smo se odpravile iskat kako restavracijo. To je bil kar tezak proces, po kake pol ure hoje pa smo le odkrile McDonaldsa. ;)
Po vrnitvi do hale se je po nekaj minutah uslisala moja zelja za vcerajsnji dan. In sicer smo videli Helen in Gabriela (Angelova starejsa otroka). Presenetilo me je, da ni nobena fanica pograbila fotoaparata in ju slikala. Mali Gabriel je cisti ocka izpred 20 let.. :) Cuker za pojest.. :) Kasneje je mimo prisla tudi mala Emma v narocju nekoga. In prav tako nam je uspelo zalotit Svena in se malo pogovorit z njim o Sloveniji.
Rekel je, da se je pogovarjal s KUDom, vendar pa je ugotovil, da je klub kljub vsemu premajhen. Prostora je za 240 ljudi, a ce se da v dvorano stole, to pomeni le 100 ljudi ali se manj. Poleg tega pa so mu za to stevilo obiskovalcev ponudili se vecjo vsoto najema dvorane, kot so jo povedali nam.. :( Tako, da KUD odpade. Rekel je, da se sedaj dogovarja za Skuc, ki je vsaj malo vecji. Povedale smo mu, da smo naredile seznam, in da je na njem ze vec kot 100 ljudi. Sicer ni ravno verjel.. ;) Je rekel, da s temi turnejami odkrivajo, kje je se kako potencialno dobro trzisce. In ce se Slovenija prikaze v dobri luci, ce bo na koncert prislo veliko ljudi (za primerjavo je dal Portugalsko in Spanijo - pa o tem v drugi povedi), da bodo absolutno se prisli nazaj s pravim koncertom. No, glede tistih dveh drzav je rekel, da se je Portugalska na internetu izkazala kot zelo dobro trzisce, na netu je zgledalo veliko fanov, kljub temu pa so nazadnje igrali za 40 ljudi. Nasprotno pa so v Madridu imeli koncert za 150 ljudi, zunaj pa jih je ostalo se 200 in vec. In sedaj letos, novembra, se vracajo v Madrid z novim koncertom!
Rekel pa je, da bodo imeli v sklopu te 'nase' turneje 8 koncertov. Lahko imajo 4 zaporedoma, potem pa dva dni pavze, da si Angelo spocije glas. Najprej bodo dali cez vzhodni blok in sicer Poljsko, Cesko, Slovasko in Madzarsko se mi zdi. Potem pa pridemo na vrsto mi, severna Italija, Avstrija in Munchen (upam, da sem si prav zapomnila).
Katarina ga je povprasala se glede CDjev v Sloveniji. In je povedal, da nimajo distributerja, ki bi klical naokrog po prodajalnah CDjev in spraseval, ce bi imeli njegov novi CD... Tako je CD za zdaj izsel le v Nemciji, Avstriji in se parih drugih drzavah. In kaj je izjavil glede nasega nakupa novega CDja? "Buy it here!" ;) In pol smo ga seveda napadle, da pol naj pa ne govorijo, da se CDji ne prodajajo v nasi drzavi.. Ja kako le, ce jih pa NI? :S
Katarinino drugo vprasanje pa je bilo za radijske postaje, ki nimajo CDjev in pac je bil odgovor podoben, da nimajo distributerja, ki bi to stvar delal.
Mislim, da je to to, potem se mu je ze mudilo naprej na meet & greet, pa je rekel, da se vidimo.

Stampiljke za vrnitev v dvorano.

Dvoranica se je zacela polnit okrog 19.30, stvar je bila zelo miniaturna, sirine nekje za 2 Orta, oder mogoce 1x vecji, na sredi dvorane sta bila se dva ogromna stebra, tako da kr neki... :S Ljudi ne morem ocenit koliko je bilo, najbrz okrog 150-200. Tako na okroglo.. Samo bolj pri 150 se mi zdi. Najprej smo se odpravile k Angelovi trgovinici, kjer sem jaz kupila kjutkano pinki majcko z napisom 'Smile for the picture' (in enim 'Presernom' na sredini hihi - ena taka podoba je, ki me je spominjala pac na nasega Preserna) in CD Up close live (katerega sem kasneje zamenjala z DVDjem, ker je stal prav toliko, pa se mi je zdelo, da je bolje, da imam zraven se sliko). Katarina je nakupila DVDje za prijateljici, zase pa potem majcko (le da crno). Iva pa si je kupila novi CD Lost sons! Za mizo sta stala in prodajala Gregor :) (Kirin brat) in Sven. Seveda so drzali obljubo in zaradi 50.000 klikov smo fani dobili zastonj plakatke.. :) Vzele smo jih malo vec, tako da ce je kak interesent, ki je pridno klikal, naj se le oglasi! :)
Do zacetka koncerta smo se zabavale z gledanjem Gregorja (*gg*) in cvekanjem. Zdaj pa je RES skrajni cas, da napisem tudi kaj o samem koncertu ne?

Sabina in Gregor

Zacel se je tocno. Fanice pa so ze 15 minut prej zacele ploskat in vpit 'hej hej hej'. Sicer samo za par trenutkov, ampak vseeno. Smo se s Katarino spogledovale, da ocitno se obstajajo tudi kaksni ultra fani.. :)



Prva pesem je bila seveda Smile for the picture. Mislim, da je zapel vse pesmi z novega albuma. Me smo pele le tiste dele, ki smo jih znale (tega res ni bilo veliko), Nemke so obvladale vsa besedila in pele zraven cisto vse pesmi.. :) Sva se s Katarino odlocile, da se morava za naslednji koncert malo bolj potrudit. ;)

Moj highlight vecera je bila seveda pesem Because it's love v novi verziji! Wau.. :) Itak je bila od vedno SUPER pesem, zdaj je v novi obliki se boljsa.. :) Pred njo je zacel govoricit, da bo zapel eno staro pesem in seveda so fanice, ki zvesto spremljajo youtube in s(m)o vse videle posnetek iz Madrida (Once in a while), takoj rekle, da mora zapeti to pesem. In je rekel, da tisto je zapel samo tam, in da jo zdaj ene 10 let ne bo vec... 'I sing Once in a while just once in a while'... In 'najbrz itak ni noben razumel tega' hehe.. :) Potem je rekel, da bo zapel eno drugo pesem, pa da najbrz itak ni skrivnost katero ('scheisse internet'), da sploh ne more vec narest presenecenja.. :)


(c) zlatolasska

Komaj sem cakala, da je zapel tudi novo pesem Dance, ki mi je z novega CDja najljubsa (tako, glede ritma in melodije.. :) Za kaj boljso presojo bom mogla CD poslusat malo veckrat). Med to pesmijo je tudi predstavil svoj band in Kiro. Ni pa, tako kot je to vedno pocel Paddy, predstavil tudi sebe. Zapel je seveda tudi nekaj pesmi iz svojih prejsnjih CDjev.



Se ena izmed najljubsih iz novega CDja je tudi Stay like a child. Povedal nam je, da jo je napisal za svojo najmlajso hci, Emmo, ko je bila stara le 2 tedna, sedaj ima 2 leti.



Tole je song lista iz enega od njegovih zdajsnjih koncertov, ki sem jo nasla na forumu, pa ne bom trdila, da je zapel tocno vse te pesmi, ker ne vem. Sploh pa jih ni zapel v tem vrstnem redu. Jo dodajam samo zaradi predstave.. :)


Ta prava playlista: :)

Smile for the Picture
You have a place
Lost Sons
Open your Eyes
Stay like a child
Hello
Nothing
If you love me
Out there
Returned
Let me dream
Black is the colour
I`m coming Home
I´m Ready
Alone
Blasphemy
Child of God
Because it`s love
Reconsider
Finally One
Dance
Waves come and go

I`m sorry
Since you`re there
The river



(Ze vidim, da na njej ni pesmi The river, katero je vceraj zapel in pred njo povedal, da je od Bruce Springsteena).


Med pesmijo Finally one je Angelo tako lepo gledal Kiro, ona pa je bila prevec zatopljena v svoje igranje.. :) Ta pesem govori namrec o njiju in o dnevu, ko sta se porocila.. :) Med to pesmijo si je urtl pot med fani in pel na sredi dvorane kaksno minuto.



(c) zlatolasska


Na koncu koncerta se je kar dvakrat vrnil na oder. Potem se je poslovil in obljubil, da pride ven, da se z nami poslika, podeli podpise in kaksno rece. :) To je tudi storil, le kaksnih 15 minut po koncertu in tam ostal vsaj eno uro in pol, ce ne dve. Me smo pisle do njega skoraj med zadnjimi, jaz sem mu rekla, da je bil cudovit koncert, in da smo ful veseli, da bo le prisel v Slovenijo.. :) Je kar nehal dihat potem pa izjavil, da se trudijo, samo da so se v dogovarjanju. Bogi revez, sem ga ocitno kar malo sokirala s svojo izjavo.. :) Je pa obljubil, da delajo vse, da bodo prisli. Potem pa se seveda dodal, da iscejo kraje, da bodo lahko imeli celo povezano turnejo. Pa zopet nekaj omenjal Bratislavo.. :) hihi.


Katarina je vzela nekaj podpisov za nase zveste fanice.. :) Ko smo se poslovile se je zahvalil, da smo prisle in rekel: "SAY HI TO SLOVENIA FROM ME!" We sure will do. ;)
Torej.. Angelo vas LEPO pozdravlja! :)

Sabina in Angelo

Katarina in Angelo

Iva in Angelo

S Katarino sva si ukradle se nekaj casa, da sva se slikale s kitaristom (sem zdaj ugotovila, da mu je ime Kay), za podpis pa nama je usel.. Iva se nama je pa samo smejala.. ;)

Katarina in Kay

In smo sle dolgi poti naproti... Hvala Katarini za lepo in dolgo voznjo!! :) Jaz sem bila res cista koma.. Emso dela svoje hihi.. :)


Slike in video: (c) zlatolasska in katarina ali iva z mojim fotoaparatom:)

P.S. Vec slik in posnetkov sledi... :)

15 komentarjev:

¤Binca¤ pravi ...

woooow...fuuuul je dobr report ;-)
js sm se čist vživela in mi je iz stavka v stavek blo bolj žal da nism šla zravn ;(
joj...si kr predstavljam da je Gabriel pravi cukrček <3 sam je pa tud lepo prebrat da jih fani niso nič slikarli ;)

Drugač mi je pa v oči padel tud tist del o turneji Slo-Ita-Avs-Mad...wow... to si bomo pa kr 4 dni mogli vzet fraj pa na turnejo z njim:)
uf...škoda za KUD, sam baje da v Škucu dajejo zastonj prostor, tko da mogoč bo pa ratal...js DRŽIM pesti, kr upam da mi ne bo napisal da nej mu pošljem kakšno novo lokacijo, kr nimam več idej :(
Ccccc...kako da ne verjame da nas je že več kot 10 zbranih?? mu pošljem na mail naš spisek ;)??

haha...bogi Angelo...js sm pa rekla kolegici ki gre jutr na koncert nej ga LEPO POZDRAVI od Slo-fanov *lol* ziher ma že nočne more od nas ;)
sam ko imata vidva debato zmer pristaneta na Bratislavi:)
nc, bom še ene parkrat prebrala ta report pa še kej komentiram ;)

p.s. LEEEEPE SLIKCE...

¤Binca¤ pravi ...

**Sm hotla napisat da kako ne vrjame da nas je že več kot 100 zbranih (in ne 10) ;)

Zlatolasska pravi ...

Hehe. :)

Vem, da si to hotla napisat *gg* Ej, po moje so ful skepticni, ker pac hodimo vedno isti ljudje na koncerte.. :) Pa ne steka, da eni pa pac ne hodijo na koncerte izvem Slovenije, da pa bi radi prisli kdaj na kak koncert, ce bi bil tule.. :) Ah, nam bo ze ratalo. :)
Aja, sem pa pozabila napisat, da sta oba, tako Sven kot Angelo rekla, da bosta naredila vse, da pridejo sem.. :) No, tocno s takimi besedami je to rekel Sven.. :) Tk, da se res ful trudi, in mu je res do tega, da KONCNO pridejo sem.. :)

Doctor Zhivago pravi ...

To je pa zelo lepo, da niso slikali otrok. Saj dosti vidimo, kako paparaci preganjajo uboge zvezdnike. Kaj pa sta počela Gabriel in Helen? ;) Ha ha ha, ubogi Angelo, verjetno ga je že kar strah, ko mu kdo omeni SLO. :D Res zelo lepe slike in reportaža. :P

¤Binca¤ pravi ...

a ste slišale da je Angelo včeraj imel 'drum solo' ;-) Očitno se je mogu domislit nečesa novega da preseneti fane :P

¤Binca¤ pravi ...

aja...še neki sm hotla povedat :)
ful me je presenetlo to da ma v planu koncert v Italiji... kr sploh ne poznam nobenga fana od tam pa tud prej niso bli pogosto Kellyji v Italiji...sam me pa pozitivno preseneča :) ziher računajo na fane iz Avstrije in Slovenije :P

Zlatolasska pravi ...

Ja, sem ravno brala na forumu.. Smotko smotan! Zakaj ga ni mogu met v Munchenu!?!?!?! brrrrrrrrrrrrrrr

Za Italijo je pa mene prav tako presenetilo kot tebe.. Sem Svena samo debelo pogledala, k je omenil, da bodo imeli tam koncert...
Mah, me bomo itak po moje res celo turnejo obredle hihi.. :)

¤Binca¤ pravi ...

No sj js se čisto nič ne pritožujem, dokler je kej blizu nas je super ;-) Je bil že cajt da pride kak Kelly tud v naše kraje!

Mogoč pa računajo ravno na to da se v Italiji lahko predstavi kot 'nov' glasbenik, kr pač nimajo tam ljudje tako mnenje o Kellyjih kot pri nas...ziher majo neke skrite namene *lol*

Zlatolasska pravi ...

Ja, mogoce pa res.. :) Bomo vidli, ce ga bo kak italjan prisel pogledat hihi.. :) Al bomo tam samo slovenke.. ;)

Kat pravi ...

ja tole z italijo je blo res mal smesn, sam je pa fajn, k ni delec:)
jooj, kolk je blo faaajn, zakaj je ze konc??

¤Binca¤ pravi ...

joj, men je pa tko všeč Because it's love...že to da jo poje zdej na turneji me nardi čist nostalgično...me prav spomne na tiste zaključke koncertov, ko sta s Paddyjem pela Because it's love pa I can't help myself <3
sam res skoda da noce nardit kakšno novo verzijo 'Once in a while', men je bla vedno ta pesem prav simpatična! ;)

Zlatolasska pravi ...

Sej mogoce jo pa se bo... Ker tele nove verzije starih komadov res hudo palijo. :)

Anonimni pravi ...

hoj čaw jst bi pa rada kej več zvedla o vs, k tko pogosto hodte na kkšne njegove koncerte. pa če bi se lahko s kkšno dopisovala na e-mail: ana.baric@moj.net... zlo bi bla vesela čebi se mi kkšna predstavla....????????????prosm pište mi!!!!!!

Kat pravi ...

ehm, js mam se slikce iz koncertka, pa nevem tocn kako jih gor dam... a bi mi kera pomagala, lohk pa jih tud poslem po mailu...

Zlatolasska pravi ...

Ja, js jih komot dam gor.. :) Ti sam poslji! :))

P.S. Sem si jih ze neki na FBju ogledala.. In mi ena ze krasi moj MSN.. ;) Una, k je tako lepo stisnu.. ;) hihi