torek, 15. april 2008

Se nekaj slikic

Kot sem ze obljubila, si lahko ogledate se nekaj slikic z Angelovega koncerta. Tokratna posiljka je od Katarine.. :)





















slike: (c) Katarina

9 komentarjev:

Zlatolasska pravi ...

Hm, malo so zmesane tele fotkice, ker mi jih tako cudno gor mece.. :S Se opravicujem.. Saj bi jih dala 'kronolosko' gor, ma se mi ne da.. ;)

Kat pravi ...

ah sej je kul tko, je bl zanimiv:) hvala, k podpiras moje neznanje pa pomankanje casa:)

Zlatolasska pravi ...

Ah, ves da.. :) Ni problema! Ker jaz lih ne trpim zaradi prevelikega pomanjkanja casa.. :)

Iva pravi ...

hahaha LoL @ me!

Iva pravi ...

+ res nista v ta prav fotoaparat gledala :)

Zlatolasska pravi ...

Hehe.. Ampak res, Iva.. :) Po moje sta si mogla to prej prisepnit, v katerega bosta gledala, k tako lepo druzno gledata v mojega.. :) hihi..

Sam je prav lusna fotkica ratala. :)

Iva pravi ...

aha, itak so nenaštimane -nepričakovane fotke bol zanimive.

¤Binca¤ pravi ...

kere lepe slikce ;-)))))
se je splačal čakat tolk let nanje, ne? ;)

Kat pravi ...

vazn, da se na delec vid, kolk mi je blo nerodn;)
je pa res smesn, da nama je obema uspel pogledat v istga, ne tko k pr kayu, k se vid, da vsak drgam gledava:)